poniedziałek, 9 września 2013

Happy Birthday Gustav

Witajcie! Przepraszam Was, że wczoraj mimo tak ważnego dnia mnie tutaj nie było :( Najpierw byłam w kościele (a muszę tam chodzić, ponieważ na wiosnę będę bierzmowana), potem wyjazd do babci a na sam wieczór mega kłótnia z rodzicami :/ Po prostu nie miałam czasu i humoru, aby napisać tutaj urodzinową notkę. Zaraz wszystko nadrobię, mam nadzieję, że mi to wybaczycie.

Jak wszyscy doskonale wiemy wczoraj były 25 już urodziny naszego ukochanego perkusisty Gustava. Z tej okazji na Facebooku Tokio Hotel pojawiło się nowe tło.


Pod tym właśnie zdjęciem pojawił się komentarz zespołowego misia (nie wiem dlaczego, ale lubię tak na niego mówić :D).


''Dziękuję bardzo za wszystkie wasze urodzinowe życzenia! - Gustav''

Oczywiście na Twitterze już od północy trwała akcja z hashtagiem #HappyBirthdayGustavSchafer, który niemal natychmiast pojawił się w światowych trendach.


[8.09.2013]

Wasza Psychopath.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz