niedziela, 8 grudnia 2013

TH - Facebook i Twitter [4.12.2013]

W środę na Facebooku Tokio Hotel pojawił się ten oto post:

''Tokio Hotel ponownie współpracują [z innym artystą]! Bądźcie czujni!''

Screen z Twittera.


Ciekawe... Fanki spekulują, że TH być może nagrają piosenkę z zespołem Rock Mafia. Ostatnio w sieci pojawiła się piosenka ''I'm'', którą rzekomo nagrali właśnie Rock Mafia, Wyclef, David Correy i nasi chłopacy. ( link ) Co o tym myślicie? Aliens dosłuchały się głosu Billa w momentach 0:14-0:23 i 2:11-2:46. Rock Mafia od niedawna obserwują Tokio Hotel na Twitterze, a 21 maja (niecałe 2 tygodnie po zakończeniu DSDS) w odpowiedzi na pytanie fanki zapytali też, czy lubi Tokio Hotel. Mogłoby to świadczyć o tym, że po powrocie do Los Angeles bliźniacy nie odpoczęli od razu po jurorskiej pracy, ale ''coś'' zrobili :) A Wy jakie macie zdanie na ten temat? Komentujcie, proszę. Chociaż jeden komentarz (nawet negatywny w stosunku do mnie) by mnie ucieszył, bo od bardzo długiego czasu nikomu nie chce się oceniać mojej pracy :( Wasza smutna Psychopath.

3 komentarze:

  1. Po co wstawiać coś, co już dawno jest na tokiohotel-news.pl? Żebyś chociaż umieściła jakąś nową informację, a Ty od nich wszystkie informacje, zmieniając tylko niektóre słowa, by tekst wyglądał na "Twój". To chyba bez sensu, nie sądzisz? Nie szkoda Ci na to czasu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli wg Ciebie powinna istnieć tylko strona tokiohotel-news.pl tak? Inni (w tym ja) mają prawo zakładać swoje strony (w tym Facebookowe) lub blogi. Wiem, że to bardzo ''sławna'' strona, ale może inni też chcieliby poprowadzić ''coś'' swojego? Czasami zaglądam na stronę dziewczyn, ale akurat przez ostatni tydzień mnie tam nie było. Jak więc miałabym ''ściągać'' od nich te informacje? ''Żebyś chociaż umieściła jakąś nową informację''... A co właśnie robię? Wstawiam to, co jest aktualne, a nie siedzę non-stop przy komputerze, dlatego niektóre newsy pojawiają się kilka godzin (a nawet dni) po ''premierze''. Jeżeli coś Ci nie pasuje to nie wchodź na mojego bloga, czerp informacje z tokiohotel-news.pl. Nikogo nie zmuszam, aby czytał mojego bloga, jedynie zachęcam. Ekipa thnews.pl też od razu nie zdobyła rzeszy fanów. Potrzeba czasu, aby ''rozwinąć'' bloga czy stronę. I na koniec - nie, nie szkoda mi czasu. Po statystykach widzę, że jednak ktoś czyta moje posty. Chyba że wszyscy chcieliby, abym usunęła bloga, wtedy bym się nad tym zastanowiła. Jednak do tej pory nikt mi tego nie napisał. A co do tłumaczeń tekstów - na samym początku (pierwsze posty) ściągałam tłumaczenia od innych, ale od bardzo długiego czasu tłumaczę wszystko sama. I tak na koniec - żegnam. Usuń z historii adres mojego bloga i więcej na niego nie wchodź.

      Usuń
  2. Bez przesady, dobrze, że dziewczyna chce coś robić ;)

    OdpowiedzUsuń