sobota, 15 lutego 2014

TH odpowiadają Aliens na Twitterze! [14.2.2014]

Wczoraj oprócz obserwowania fanów chłopacy postanowili także odpowiadać na ich tweety.


@ineedyourhands_: Czy możecie zaobserwować mnie i sprawić, że te Walentynki będą niezapomniane?
@tokiohotel: Zrobione ;)


@kariiinth: Cześć, proszę, zaobserwujcie mnie i @FuhlstDuMich!
@tokiohotel: Szczęśliwych Walentynek!


@wiiiki: Dajcie spokój, to trzeci raz, kiedy nie dodajecie mnie do obserwowanych! Proszę chłopcy.
@tokiohotel: Przepraszamy! Tym razem się udało ;)


@TokioHotelFans: Zawsze mnie ignorujecie. Są Walentynki, sprawcie, by były udane i zaobserwujcie mnie, proszę!
@tokiohotel: Szczęśliwych Walentynek!


@MadameAlien: Możecie sprawić, że będę szalenie szczęśliwa tylko jednym małym kliknięciem!!! <3
@tokiohotel: Od 2005 :))


@JairKaulitz89: Koniec czasu. Mam nadzieję, że będę ostatnim, który dostanie od Was follow ;-)
@tokiohotel: Dodatkowy czas!


@_HiilaryStrange: To moje drugie konto z powodu limitu! Czy możecie zaobserwwać mnie na @thendofallhope?
@tokiohotel: Tak! 

Wasza Psychopath. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz