niedziela, 14 września 2014

O nowym teledysku TH - Instagram [14.9.2014]

Na portalach społecznościowych (Twitter i Instagram) zaczyna się pojawiać coraz więcej informacji od osób, które były obecne na planie nowego, trzeciego teledysku Tokio Hotel!


Vinnie Hobbs: Na planie zdjęciowym dla Tokio Hotel.


Tessa_Wild: Oh, jestem zmęczona. Kręcenie teledysku było genialne. Moja rola jest nagrana i mogę odpocząć!
#kingsofsuburbia #tokiohotel #newvideo #L.A.
(Kings of Suburbia, Tokio Hotel, nowy teledysk, Los Angeles)


Dj Frantix: Byłem 12 godzin na planie teledysku Tokio Hotel. (...) Wspaniała robota i wspaniale spędzony czas. (...)


Nicole_Kidman_: Oh, jestem tak zmęczona. Kręcenie teledysku było wspaniałe.


Nicole_Kidman_: W teledysku jego rola miała być romantyczna, ale widać było, że się mu to nie podobało.


bkthmusic: Bill ją pocałował?
Nicole_Kidman_: Nie.


ash_tyl3r: Chłopacy? Trochę! [Tutaj fanka musiała się o coś zapytać, ale nie mam tego screenu :c] Bill jest typem człowieka, który otwiera sobie sam drzwi i mówi ''dziękuję'', jest jak małe dziecko połączone z divą :D


ash_tyl3r: [Tutaj także nie wiem, o co chodziło pierwszej fance :c]
Oni się naprawdę bardzo kochają! :D Są jak duża i dziwna rodzina. Tom jest niegrzecznym chłopcem. :-D Jego żarty są +18, ale on jest dobrym chłopakiem. Kocha swoją pracę. Bill jest mocno zwariowany. Był bardziej zainteresowany swoim psem niż nami, haha
Moja agencja jest w kontakcie z nimi, ale ja nie.

P.S. ''Nowe'' screeny biorę z Facebooka i Twittera, niektóre dziewczyny biorące udział w nagraniach ustawiły swoje profile jako prywatne, ponieważ były ''hejtowane'' przez fanki TH.

Wasza Psychopath.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz