piątek, 27 marca 2015

TH - Facebook i Twitter [27.3.2015]

Na kontach zespołu i De-Code LTD pojawiły się nowe posty.

1. 
''Sprawdźcie to! link''

2.
''Dzisiaj jest ten dzień! Dzisiaj wieczorem ''Feel It All - The Club Experience'', pierwsza część naszej światowej trasy koncertowej, kończy się w Warszawie. To była niesamowita i naprawdę przytłaczająca trasa. Dziękujemy wam wszystkim bardzo za wasze wsparcie, miłość i energię! Niemniej jednak jedna rzecz też zbliża się do końca, jest to premiera teledysku ''Feel It All'' o 17:30. Ten teledysk jest w zasadzie wymarzonym projektem Billa, dedykowanym jego ulubionemu filmowi ''Kids''. Bill: ''Zawsze byłem zafascynowany ''Kids'', tak samo jak ''Christiane F. - My dzieci z dworca Zoo'' i ''Przetrwać w Nowym Jorku''. Były to filmy w moim typie, kiedy byłem bardzo młody. Za każdym razem, kiedy oglądałem te filmy, widziałem tam siebie, ponieważ dorastałem w małej wsi z tego rodzaju ludźmi. Gdy miałem 13 lat, zawsze mieliśmy starszych znajomych i wszyscy po prostu staraliśmy się uciec z miejsca, w którym mieszkaliśmy. Chcieliśmy być wolni. Ten zbuntowany dzieciak zawsze był we mnie i rozumiałem tych ludzi. Mieliśmy niesamowite teledyski, ale tym razem chcieliśmy zrobić coś innego!'' Bill: ''Powiedziałem, po prostu zróbmy teledysk o tej tematyce, może o mnie zagubionym. Dla mnie ''Feel It All'' to odczuwanie każdego aspektu życia. Życie ma ciemne strony, wzloty i marzenia, nienawiść i wolność oraz tę buntowniczą stronę. Chciałem pokazać wszystkim, że zawsze chciałem zagrać rolę zagubionej duszy.'' Tak więc bądźcie czujni i oglądajcie, jak Bill wszedł w rolę - pozostało tylko kilka minut!''

3.
''Tokio Hotel - Feel It All - [Censored Version]''


De-Code LTD:


Oczekiwanie dobiegło końca! Nowy teledysk Tokio Hotel do Feel It All. Sprawdźcie to i rozpocznijcie rozmowę link #FIAVideo #FIA

Wasza Psychopath.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz