poniedziałek, 15 lipca 2013

News!

Witajcie ;) Przepraszam Was za moją wczorajszą nieobecność na blogu, mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Mam dla Was porcję newsów :D

Nowe zdjęcie z sesji dla Stern Magazine wykonane przez Markusa Jansa w 2010 roku.


Zdjęcie, które Tokio Hotel dodało na swój profil na Facebooku.


''Video konferencja z chłopakami... Nadchodzą ekscytujące newsy!''

Przyznam, że w pierwszej chwili nie poznałam Georga w tych okularach, myślałam że to Andreas :D Bliźniacy robią się do siebie coraz bardziej podobni, niedługo chyba dojdą do tego, że będą identyczni i ciężko będzie ich rozpoznać.

Scan z ich Twittera.


[13.07.2013]

Teraz dwa przerobione przez fanki zdjęcia.


by Billscougar


by Tikio G'k

Kartka z podziękowaniem dodana na Facebooka przez fanpage ''Tokio Hotel Taiwan''.


Wczoraj Tokio Hotel przekroczyli liczbę 3,5 miliona fanów na swoim koncie na Facebooku. Gratulacje!


I na koniec oczywiście kilka fan artów :)


by Zuly


by Prince


by Zuly


by Bedel


by Blind Innocence

Komentujcie kochani, dajcie mi jakiś znak tego, że czytacie tego bloga, proszę. Wasza Psychopath.

1 komentarz:

  1. Będę miłosierni i skomentuję. xD Od czasu do czasu wchodzę na Twojego bloga i chociaż większość newsów znam, to czasami zamieszczasz tutaj fajne zdjęcia, więc wchodzę pooglądać. ^^ xD

    Pozdrawiam,
    Illusion.

    PS Usuń kody.

    OdpowiedzUsuń