sobota, 13 lipca 2013

Newsy!

Witajcie! Przepraszam, że wczoraj nic nie dodałam, ale miałam problemy z internetem. Teraz wszystko nadrobię ;)

Oto dwa nowe zdjęcia z sesji dla Stern Magazine wykonane przez Markusa Jansa w 2010 roku.

 



Nowy scan z niemieckiej gazety BILD z dnia 10.07.2013r.


Zdjęcie dodane wczoraj przez Tokio Hotel na ich oficjalny profil na Facebooku.


''Po dwóch latach podróży po całym świecie nareszcie dotarły... Dzięki Tajwan za te piękne nagrody!''

Scan z ich Twittera.


[12.07.2013]


MTV wspomniało na swoim facebookowym profilu o występie Tokio Hotel z 2007 roku.


''Piątek wspomnień: W 2007 roku podczas EMA Tokio Hotel sprawili, że spadł deszcz ich cudowności. Dosłownie.

Obejrzyjcie ich występ: http://bit.ly/140Yd01 ''

Zdjęcie, które Tom dodał na aplikację Kaulitzów.


''Wyścig. Powodzenia dla naszego znajomego Nicky'iego Haydena, który ściga się w ten weekend na Sachsen Ring w Niemczech!''

I wreszcie nadszedł czas na fan arty!


by Katerina Bayer


by Chi


by Chi


by Soren

Mam nadzieję, że podoba Wam się mój blog i to co na niego dodaję. Komentujcie posty, jestem bardzo ciekawa Waszych opinii. Pozdrawiam, Psychopath.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz