czwartek, 21 listopada 2013

Nowy tatuaż Billa! [App BTK i Instagram]

Witajcie! Dzisiaj na aplikacji pojawiło się zdjęcie nowego tatuażu Billa, które wrzucił on sam! Podpisał je fragmentem piosenki ''Attention''.


''Oddaj mi moje serce, które twoje ciało odrzuciło.''

Trzy tygodnie temu tatuażysta Wyatt Vandergeest wrzucił to samo zdjęcie na swojego Instagrama ( link ), więc nasz wokalista wytatuował sobie to serce pod koniec października. 


Co sądzicie o nowej dziarze młodszego Kaulitza? Piszcie. Mnie bardzo się ona podoba, jednak lepiej wyglądałaby na środku, tam gdzie umiejscowione jest jego prawdziwe serce, niestety miejsce jest już tam zajęte. Rysunek wygląda bardzo realistycznie i strasznie przypomina mi okładkę ''Humanoida''. Podsumowując - wg mnie nowy tatuaż jest extra. Wiadomo, że nie każdemu musi się on podobać, bo gusta są różne, ale to ciało Billa i jego wybór, jak je ozdabia, więc my możemy to jedynie oceniać ;) Pozdrawiam, Wasza Psychopath. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz