środa, 20 listopada 2013

TH - Twitter [20.11.2013]

Godzinę temu na Twitterze TH pojawiło się nowe zdjęcie z... Gustavem i Georgiem!


''Ruszamy na próby perkusji i basu...''

Tak bardzo za nimi tęskniłam, tak bardzo chciałam ich zobaczyć a tutaj taka niespodzianka. Przyznam, że po ścięciu włosów Georg zrobił się jeszcze bardziej męski i sexy. Gustav CHYBA (na moje oko) troszkę przytył, ale to jego sprawa, nie nasza. Z resztą nadal wygląda tak samo słodko jak kiedyś, kochany miś. Jeszcze trochę starego ''SOON'' i zobaczymy ich na scenie razem z bliźniakami <3 Nie mogę się doczekać, aż wystartuje albumowa i koncertowa machina a co za tym idzie także wywiady, sesje zdjęciowe i spotkania z fanami. A Wy co sądzicie o nowej fotce the G's? Piszcie, bo nikt od baaardzo długiego czasu nic nie komentuje, co jest strasznie demotywujące. Tworzenie tego bloga i dzielenie się z Wami informacjami sprawia mi radość, ale gdy nie widzę żadnego komentarza pod jakimkolwiek postem robi mi się po prostu smutno, bo nie chcę robić tego wszystkiego tylko dla siebie... Pozdrawiam, Wasza Psychopath. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz