piątek, 16 sierpnia 2013

Newsy!

Witajcie! Przepraszam za moją wczorajszą nieobecność :(

Cherrytree Records poinformowało Nas na Twitterze, że ich radio rezygnuje ze ''Śniadania z Tokio Hotel''. Ostatnia audycja odbędzie się jutro o godzinie 17. Będzie mi trochę tego brakowało :(


Post dodany dzisiaj na Facebooka TH.

''Tokio Hotel: Dostaliśmy już wiele wspaniałych zdjęć, video i historii! Wysyłajcie nam dalej swoje kreatywne pomysły prosto na nasze konto na Facebooku, macie czas do 25 sierpnia. Udział mogą brać Aliens z całego świata!''

Scan z ich Twittera.


[16.08.2013]

Jak już pewnie większość z Was wie, Tokio Hotel z okazji 8 rocznicy wydania DDM organizuje konkurs, w którym do wygrania jest spotkanie z bliźniakami w Los Angeles. Szczęśliwiec będzie miał możliwość porozmawiania z Kaulitzami, zdobycie ich autografów i zdjęcia z nimi oraz zapoznania się z nowymi utworami zespołu. Ja do tego pomysłu podchodzę sceptycznie, według mnie to trochę niesprawiedliwe, że osoba, która wygra będzie miała możliwość usłyszenia nowych piosenek w przeciwieństwie do reszty fanów i fanek...

I na koniec oczywiście fan arty :)


by Chi


by Tokio Hotel Fan Art


by Zuly
(pomiędzy Billem a Tomem stoi Jared Leto, wokalista 30 Seconds To Mars)

Mam nadzieję, że tym razem ktoś skomentuje mój post. Powoli zastanawiam się, czy nie usunąć bloga. Pisanie ''dla siebie'' jest bez sensu... Psychopath. 


1 komentarz:

  1. Blog bardzo ciekawy, przydatne informacje :) Jak nie chce mi sie szukać na fb informacji, zaglądam tu i mam od razu :)

    OdpowiedzUsuń