poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Newsy

Witajcie! Przepraszam, że mnie nie było, ale miałam u siebie gości i nie za bardzo miałam czas, by napisać notkę na bloga. Już wszystko nadrabiam <3

W sobotę pojawiło się nowe zdjęcie Billa z Shay Todd i Daxem Millerem wykonane tego samego dnia w Los Angeles. Oto ono.



Oto post, który nasz wokalista wrzucił na App BTK 10 sierpnia.


''Sobotnia noc
...przygotowuję się na noc! ''Instant crush'' na okrągło! Bawcie się dobrze..''

Dla niewtajemniczonych - ''Instant crush'' to piosenka zespołu Daft Punk.

Zdjęcie, które Bill wczoraj wrzucił na oficjalne konto TH na Facebooku.


''Nowy Jorku, już za tobą tęsknię! Dziękuję za wspomnienia. Wiesz, że noc była dobra, kiedy oglądasz wschód słońca...''

Scan z ich Twittera.


[11.08.2013]

Kochani, może nie wszyscy o tym wiedzą, więc informuję Was, że David Jost ma dzisiaj urodziny! Także... Happy Birthday David! :D


I na sam koniec, już tradycyjnie, kilka prac Aliens.


by Fallen Angels


by Drawings of Tokio Hotel


by JJCarpe


by Lykan BTK


by Black Diva


by Majka

Mam nadzieję, że chociaż kilka osób czyta ten blog i że moja praca nie idzie na marne ;) Pozdrawiam, Psychopath. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz