poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Newsy!

Przepraszam, że przez 5 dni mnie nie było, brak czasu + kłopoty z netem. :(
Cztery nowe zdjęcia bliźniaków rozdających autografy po zakończeniu ósmego odcinka live DSDS.



31 lipca Bill i Tom byli na pokazie kolekcji strojów kąpielowych Shay Todd (żony ich dobrego znajomego Shiro Gutziego). Wszystkie zdjęcia możecie obejrzeć TUTAJ . Krótki artykuł z tego wydarzenia opublikowała strona justjared.com, możecie go przeczytać TUTAJ .

Scan okładki argentyńskiego magazynu TU z plakatem Kaulitzów.



Zdjęcie Gustava, które pojawiło się na oficjalnym profilu TH w piątek.



''ŻEGLOWANIE! Miłego weekendu!''

Scan z ich Twittera.


[2.08.2013]

Post, który Bill dodał na App BTK.


''Studio. Edycja wokalu. Właśnie skończyliśmy niesamowitą piosenkę! Jestem taki podekscytowany! To najlepsze uczucie na świecie...''

I dwie odpowiedzi Billa na pytania fanek: 



saskia maus: Bill.... czy to piosenka o miłości?
Bill: TAK!!!


Michell: Bill. To piosenka po angielsku czy niemiecku?
Bill: Po angielsku!


Stare-nowe zdjęcie Billa z 30 czerwca 2013 roku z Los Angeles. Dodała je na Twittera jego znajoma Lauren Marin. 



A oto zdjęcie, które Tom dodał wczoraj na profil Tokio Hotel na Facebooku.


''Ja i moja miłość''


Scan z ich Twittera.


[4.08.2013]


Zdjęcie, które dzisiaj pojawiło się na aplikacji, według mnie jest boskie.


''JAZDA! ... spotkamy się gdzieś ...''

Oraz odpowiedź Toma na pytanie fanki.


haha: Tom ile lat ma twój motor?
Tom: Jest rok starszy ode mnie! 

Postaram się teraz dodawać tutaj posty na bieżąco, nie wiem jak mi to wyjdzie, ale powinno się udać ;) Wasza Psychopath.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz